2009年8月23日 星期日

one step closer

one
step
closer


8/13那場演唱會播放的散場曲
鄉村版的
超妙的XDXDXD






08年台北場版本


I cannot take this anymore
我再也受不了了
Saying everything I've said before
我正在重述以前說過的話
All these words they make no sense
這些話根本一點邏輯都沒有
I find bliss in ignorance
我驚覺無知便是福
Less I hear the less you'll say
我聽的越少你說的就越少
You'll find that out anyway
但反正你早晚都會發覺

Just like before...
就像以前一樣…

[Chorus:]
Everything you say to me
你的一字一句
Takes me one step closer to the edge
將我推向發狂邊緣
And I'm about to break
我就要崩潰
I need a little room to breathe
我需要一點呼吸的空間
Cause I'm one step closer to the edge.
因為我正一步步走向發狂邊緣
I'm about to break
我就要崩潰


I find the answers aren't so clear
答案我不太清楚
Wish I could find a way to disappear
希望我能找到就此消失的方法
All these thoughts they make no sense
這些想法一點意思都沒有
I find bliss in ignorance
我驚覺無知便是福
Nothing seems to go away
似乎永遠無法遠離
Over and over again
總是這樣


Just like before...
就像以前一樣…

重複 [Chorus]x2


Shut up when I'm talking to you
我在說話時請閉上你的嘴
Shut up, shut up, shut up
閉嘴! 閉嘴! 閉嘴!
Shut up when I'm talking to you
我在說話時請閉上你的嘴
Shut up, shut up, shut up, shut up
閉嘴! 閉嘴! 閉嘴! 閉嘴!

I'm about to break
我就要崩潰

重複 [Chorus]x2

沒有留言: